Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 166 2.4 jtd-проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 166 2.4 jtd-проблем

    Здравейте приятели, от скоро съм в редиците на собствениците на ALFA 166 2.4jtd. Проблем ли е това, че стрелката на температурата проиграва от 80 - 90 градуса по време на движение в градско и извън градско. Съдействайте ми. HELP

  • #2
    Термостат?
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

    Comment


    • #3
      Re: Alfa 166 2.4 jtd-проблем

      Първоначално публикувано от alfeta71
      Здравейте приятели, от скоро съм в редиците на собствениците на ALFA 166 2.4jtd. Проблем ли е това, че стрелката на температурата проиграва от 80 - 90 градуса по време на движение в градско и извън градско. Съдействайте ми. HELP
      Абсолютно нормално. Стига да не пада под 70, нямаш никакви проблеми.
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #4
        А ГОЛЕМИТЕ проблеми идват като ти мине над 90
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Хмм мойта не мърда от 90 застава там и край нито градско нито извънградско играе

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от gigi
            Хмм мойта не мърда от 90 застава там и край нито градско нито извънградско играе
            И моята е така.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gigi
              Хмм мойта не мърда от 90 застава там и край нито градско нито извънградско играе
              И аз съм така
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
              Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

              Comment


              • #8
                а тоя датчик дето играе (или другите дето седят като нарисувани) дали показват вярно?
                проверили ли сте?
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  Значи стрелката не се движи на тези 2,4 които са евро 3 , на тези с Евро 2 (136 коня ) са така стрелките.

                  На Киро 156 2,4 (нов термостат) също пада под деветдесет малко варира

                  На Гиги 156 2,4 -цата Евро 2 - също (термостата го сменя преди месец)

                  Моята 156 2,4 Евро 2

                  На Цвятко 156 2,4 Евро 2

                  На Пинко 166 2,4 Евро 2

                  Така че Търтей не сравнявай с твоята - по добре момчето да уточни с кой мотор е
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #10
                    васе а датчиците смениха ли като сменяха термостата?
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей
                      васе а датчиците смениха ли като сменяха термостата?
                      Да - нали не искаш да изкараш всичките изброени коли не наред.
                      Забравих и на Санто 2,4 Евро 2 и тя така. Варира си стрелката леко - на тези с Евро 3 (140 и 150 коня) си се заковава и си седи на 90.

                      Да напомням ли че и термостатите и датчиците са различни межди Евро 2 и Евро 3 двигателите.
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • #12
                        де знам дали са наред
                        еле па по нета как да позная
                        просто тия датчици доста често показват глупости
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от търтей
                          де знам дали са наред
                          еле па по нета как да позная
                          просто тия датчици доста често показват глупости
                          Аз досега CF3 съм забелязал че играят като се прецака трермостата иначе не мърдат.
                          А за CF 2 - съм забелязал че всичко е наред и леко варира стрелката.(80-90)

                          Така че за момчето което пита ако колата му е CF2 (да провери точно) няма проблеми ако не пада много.
                          Щото аз знам(виждал съм) при запецнал термос (особенно в сегашните температури) стрелката мое да падне и под 50 ако е прецакан термостата.
                          Ако е CF 3 - то тогава не трябва така да играе.
                          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                          Comment


                          • #14
                            Верно е тва, на 136 коньовия матор стрелката си играе между 80 и 90 през цялото време.

                            Иначе оня ден в студа карах една като моята с явно прецакан термостат и от Милано моторс (беше на 90 гр, щото я бяхме юркали) до Орлов мост - нали е нанадолнище - стрелката падна до долу и направо се подпря на 50 грауса, все едно двигателя е съвсем студен.
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #15
                              Alfa 166 2.4 jtd-проблем

                              Благодаря ви за дадената информация. Установих че при работещ климатроник, когато перките се вкючат на охлаждане температурата мърда с 10 градуса. Колата по принцип ми е 2001год. с евро 4, 103kw. Прегледах термостата и датчика за температурата в сервиз на Бош. Казаха че всичко е нормално. Проблем ли ще е ако измия двигателя, има ли опасност да се намокрят детайли от електрониката и нещо да дефектира.

                              Comment

                              Working...
                              X